Praca ta jest wynikiem pracy całego zespołu i tak będzie oceniana.
Każda osoba w grupie ma wpływ na ocenę pozostałych członków zespołu.
Starajcie się zaangażować w pracę sumiennie i wszyscy razem, aby nie było nieporozumień między wami, ponieważ lenistwo jednej osoby będzie miało wpływ na ogólną ocenę wszystkich jej członków.
W tabeli ewaluacyjnej zawarto elementy, które podlegają ocenie
- TABELA EWALUACYJNA
WYMAGANIA | PODSTAWOWE 1 | ROZSZERZAJĄCE 2 | DOPEŁNIAJĄCE 3 | WYKRACZAJĄCE 4 | PUNKTY |
POZIOM I JAKOŚĆ INFORMACJI. | Duża pobieżność w przygotowanym materiale, niepełne opisy. | Poprawnie zrealizowany temat lecz brak szczegółów. | Pokaźny zbiór informacji, lecz powściągliwa argumentacja. | Dokładny opis tematu, wszystkie informacje przedstawione logicznie i poprawnie merytorycznie. | 1-4 |
STYL I FORMA PREZENTACJI USTNEJ. | Prezentacja mało ciekawa, brak przygotowania | Prezentacja ciekaw lecz brak zaangażowania w pracę wszystkich członków grupy. | Ciekawa prezentacja, dokładne omówienie, widoczne zaangażowanie uczniów w realizację projektu. | Przedstawienie informacji dokładne i w ciekawy sposób, doskonałe zaangażowanie wszystkich osób. | 1-4 |
JAKOŚĆ FORM PREZENTACJI | Prezentacja nieestetyczna, uboga, brak elementów graficznych. | Prezentacja dość przejrzysta, uboga ilość grafiki | Prezentacja ciekawa, czytelna, ciekawa graficznie, prawidłowy dobór kolorów, materiałów. | Bardzo dobrze zaprojektowana prezentacja, atrakcyjna wizualnie. | 1-4 |
UMIEJĘTNOŚĆ WSPÓŁPRACY W GRUPIE | Widoczny brak zaangażowania i współpracy w grupie. | Praca indywidualna, nikły wkład członków grupy. | Dobra organizacja pracy, współdziałanie w grupie. | Doskonała organizacja i współpraca całej grupy. | 1-4 |
SKALA OCEN
16 celujący
15 - 14 bardzo dobry
13 - 12 dobry
11 - 8 dostateczny
7 - 4 dopuszczający
3 - 0 niedostateczny