EWALUACJA

Praca ta jest wynikiem pracy całego zespołu i tak będzie oceniana.
Każda osoba w grupie ma wpływ na ocenę pozostałych członków zespołu.
Starajcie się zaangażować w pracę sumiennie i wszyscy razem, aby nie było nieporozumień między wami, ponieważ lenistwo jednej osoby będzie miało wpływ na ogólną ocenę wszystkich jej członków.
W tabeli ewaluacyjnej zawarto elementy, które podlegają ocenie
 
  • TABELA EWALUACYJNA


WYMAGANIA
PODSTAWOWE
           1
ROZSZERZAJĄCE
             2
DOPEŁNIAJĄCE
          3
WYKRACZAJĄCE
            4
PUNKTY
POZIOM I JAKOŚĆ INFORMACJI.
Duża pobieżność w przygotowanym materiale, niepełne opisy.
Poprawnie zrealizowany temat lecz brak szczegółów.
 Pokaźny zbiór informacji, lecz powściągliwa argumentacja.
Dokładny opis tematu, wszystkie informacje przedstawione logicznie i poprawnie merytorycznie.
1-4
STYL I FORMA PREZENTACJI USTNEJ.
Prezentacja mało ciekawa, brak przygotowania
Prezentacja ciekaw lecz brak zaangażowania w pracę wszystkich członków grupy.
Ciekawa prezentacja, dokładne omówienie,  widoczne zaangażowanie
uczniów w realizację projektu.
Przedstawienie informacji dokładne  i w ciekawy sposób, doskonałe zaangażowanie wszystkich osób.
1-4
JAKOŚĆ FORM PREZENTACJI
Prezentacja nieestetyczna, uboga, brak elementów graficznych.
Prezentacja dość przejrzysta, uboga ilość grafiki
Prezentacja ciekawa, czytelna, ciekawa graficznie, prawidłowy dobór kolorów, materiałów.
Bardzo dobrze zaprojektowana prezentacja, atrakcyjna wizualnie.
1-4
UMIEJĘTNOŚĆ WSPÓŁPRACY W GRUPIE
Widoczny brak zaangażowania i współpracy w grupie.
Praca indywidualna, nikły wkład członków grupy.
Dobra organizacja pracy, współdziałanie w grupie.
Doskonała organizacja i współpraca całej grupy.
1-4

SKALA OCEN

    16       celujący
15 - 14    bardzo dobry
13 - 12    dobry
11 -  8     dostateczny
 7  -  4     dopuszczający
 3  -  0     niedostateczny